Information i zamówienia: +48 535 959 755
PROMOCJA

Kołowrotek Shimano Ultegra XTD 14000 Big Pit

  • Zapytaj o dostępność
  • Koszt przesyłki od 0,00 zł
  • Kod produktu ULT14000XTD
  • SHIMANO

Informacja i zamówienia: 535 959 755 lub biuro@carpsite.pl
Kołowrotek Shimano  Ultegra XTD 14000  Big Pit

Podobne produkty:

Kołowrotek Shimano Ultegra CI4+ XSC 14000
1 249,00 zł 1 449,00 zł
Kołowrotek Shimano Ultegra CI4+ XT-C 5500
1 189,99 zł 1 269,00 zł
Kołowrotek Shimano Ultegra CI4+ XTC 14000
1 249,00 zł 1 449,00 zł
Kołowrotek Shimano Ultegra XSD 3500 Competition
560,15 zł 659,00 zł
Shimano Kołowrotek Ultegra XTE 14000
799,00 zł 969,00 zł

Opis produktu

Kołowrotek Shimano Ultegra

Nowy kołowrotek Ultegra XTD 14000 została zaprojektowana, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny.

Shimano Ultegra XTD została zaprojektowany, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny. Ten nowy kołowrotek Shimano Ultegra został wyposażony w aż dwie szpule aluminiowe (1x zapasowa) oraz całą gamę reduktorów pojemności szpuli, bez których współczesny karpiarz nie mógłby łowić komfortowo. W ofercie dostępne są dwa rozmiary - 5500 oraz 14000. Mniejszy, posiada dwa reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500, natomiast większy - cztery reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500 lub 10000. Dzięki nim, wędkarz ma możliwość łatwej zmiany rodzaju stosowanej linki i pełnego dostosowania się do panujących na łowisku warunków. Multitarczowy hamulec Instant Drag umożliwia płynne przejście od trybu zupełnie zwolnionej szpuli do pełnego docisku, przy przekręceniu pokrętła hamulca o zaledwie 180 stopni, dając tym samym możliwość natychmiastowego podjęcia holu. Nowa Ultegra XTD została również wyposażona w rozwiązania technologiczne takie jak Parallel Body - pozycjonujące korpus kołowrotka w idealnej płaszczyźnie względem wędziska, łożyskowany napęd X-Ship - zapewniający moc i wydajność podczas holu, oscylację Super Slow 5 - dającą nawój rzędu 50 zwojów na jeden cykl oscylacji szpuli, oraz Maintenance Port - umożliwiający smarowanie mechanizmów wewnętrznych bez rozbierania konstrukcji kołowrotka. Nie mamy cienia wątpliwości co do tego, że Ultegra XTD okaże się hitem sprzedaży. Polecamy Kołowrotek Shimano  Ultegra XTD 14000  Big Pit .

 

Dźwięk przekręcenia hamulca
Tak
Uchwyt na kołowrotki
Nie
Rodzaj hamulca
Szybki (Instant Drag)
Positive bail
Tak
Uchwyt pływający
Nie
Oscylacja SR-3BB
Nie
Przycisk zwalniający szpulę
Nie
A/R Lever
Tak
Uchwyt Super Floating (pływający)
Nie
Blokada obrotów estecznych
Super Stopper II
Rodzaj Szpuli
AR-C spool
Otwór do smarowania mechanizmu napędowego
Nie
X-Shield
Nie
Przekładnia - wykonanie
Cynk Odlewany Ciśnieniowo
Materiał pierścienia szpuli
AL_Anodizing
Korpus - materiał wykonania
XGT7
Przekładnia (body)
B-01
Pokrętło regulacji hamulca typu Heatproof
Nie
Otwór do smarowania sprężyny kabłąką
Nie
Bulk
Nie
Materiał pokrywy bocznej
XGT7
Rotor - materiał
XGT7
X-Protect
Nie
Rotor X-rigid
Nie
Kabłąk X-Rigid
Nie
Przekładnia (osłona boczna)
B-01
System łożysk (Salt Water)
Nie
Rodzaj oscylacji
Aero Wrap Ii
Blokada obrotów wstecznych Core Protect
Nie
Rodzaj szpuli zapasowej
AR-C spool
Uchwyt korbki
Typu T (M)
Pierścień redukcji
Tak
Łożyska A-Rb/Sa-Rb
Posiada Łożyska SA-RB
Blister
Nie
Kabłąk
Stamping
Przekładnia X-Rigid
Nie
Podkładki hamulca
Filc
G FREE Body
No
Hamulec walki
Nie
Materiał wykonania szpuli zapasowej
Aluminium Kute Na Zimno
Hamulec wodoodporny
Nie
BB Total
4
Szpula - wykonanie
Aluminium cold forged
Pokrętło regulacji hamulca
Plastikowe
Pierścień szpuli zapasowej
Al_Anodizing
Pierścień ochronny linki
Tak
System Assist Stopper
Nie
Kabłąk
Tak
Parallel Body
Yes
Pokrętło hamulca
Nie
Korpus typu Core Protect
Nie
Klips na szpuli
Tak
Counter clockwise rotor rotation
Tak
Przycis zwalniający szpulę zapasową
Nie
Rękojeść
Pojedyncza
Hamulec
Przedni Fd
Korbka zapasowa
Nie
Automatyczne zbijanie kabłąka
Tak
stoper na ramieniu kabłąka
Tak
Łożysko rolki
Roller Bearing
Szpula zapasowa
Tak
Prędkość oscylacji
Super Slow 5
Akcja
SUS
Friction bail
Nie
Z hamulcem/bez hamulca
Tak
Klips na szpuli zapasowej
Regular
Małe pudło
Tak
Rolka prowadząca Core Protect
Nie
Korpus typu Screw-Less
Nie
Wymienny uchwyt karbki
Tak
Zębatki przednie
S-01
Materiał wykonania uchwytu korbki
Elastomer
Długość transportowa
Surf Casting
Maksymalna moc hamulca (kg)
20
HAGANE Body
No
Pojemność szpuli głównej (mm-m)
0.35-550/0.40-400/0.45-300
Informacje dodatkowe
Surf
Waga
620 g
HAGANE Gear
No
DynaBalance
Nie
Pojemność szupli głównej (lb-yd)
12-600/16-440/20-330
Rozmiar szpuli
4000
Mikromoduł
Nie
Rolka Power-Roller
Tak
Nazwa serii kołowrotka
Ultegra XSD
Przeznaczenie
Wody Słone
X-Ship
Tak
Przełożenie (Gear Ratio 1)
4.3:1
Koncept SW (Salt Water)
Nie
Nawój (jeden obrót korbki) [cm]
103
  • Sklep stacjonarny
  • Rabaty dla stałych klientów
  • Jakość bez kompromisu
+48 535 959 755

Swoboda wyboru
finansowanie w pełni online

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły